Angol - amerikai fiúnevek

1. JAMES
2. JOHN
3. ROBERT
4. MICHAEL
5. WILLIAM
6. DAVID
7. RICHARD
8. CHARLES
9. JOSEPH
10. THOMAS
11. CHRISTOPHER
12. DANIEL
13. PAUL
14. MARK
15. DONALD
16. GEORGE
17. KENNETH
18. STEVEN
19. EDWARD
20. BRIAN
21. RONALD
22. ANTHONY
23. KEVIN
24. JASON
25. MATTHEW
26. GARY
27. TIMOTHY
28. JOSE
29. LARRY
30. JEFFREY
31. FRANK
32. SCOTT
33. ERIC
34. STEPHEN
35. ANDREW
36. RAYMOND
37. GREGORY
38. JOSHUA
39. JERRY
40. DENNIS
41. WALTER
42. PATRICK
43. PETER
44. HAROLD
45. DOUGLAS
46. HENRY
47. CARL
48. ARTHUR
49. RYAN
50. ROGER
51. JOE
52. JUAN
53. JACK
54. ALBERT
55. JONATHAN
56. JUSTIN
57. TERRY
58. GERALD
59. KEITH
60. SAMUEL
61. WILLIE
62. LAWRENCE
63. RALPH
64. NICHOLAS
65. ROY
66. BENJAMIN
67. BRUCE
68. BRANDON
69. ADAM
70. FRED
71. HARRY
72. WAYNE
73. BILLY
74. STEVE
75. LOUIS
76. JEREMY
77. AARON
78. RANDY
79. EUGENE
80. HOWARD
81. CARLOS
82. RUSSELL
83. BOBBY
84. VICTOR
85. MARTIN
86. ERNEST
87. PHILLIP
88. TODD
89. JESSE
90. CRAIG
91. ALAN
92. SHAWN
93. CHRIS
94. CLARENCE
95. PHILIP
96. SEAN
97. JOHNNY
98. EARL
99. JIMMY
100. ANTONIO


38 megjegyzés:

  1. A blog jó csak kár hogy kevés név van fenn.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Nem az Antonia volt az egyetlen gyanús név. Sajnos ilyenkor kezdek kételkedni egy oldal megbízhatóságát illetően, bár amit kerestem megtaláltam.

      Törlés
    2. Én valahol azt olvastam, hogy náluk mindkét nem használhatja például az Andy nevet. De nem biztos...

      Törlés
    3. igen, Amerikában mind a két nemnél használják a neveket, mert azt nézik, hogy melyik a lányosabb és melyik a fiúsabb név. vagy valami ilyesmi. Ott nem különös, hogy pl. a Sam fiú vagy lány név. csak nálunk furcsa ez... :)

      Törlés
    4. Helyesbítenék - vannak nevek, amik fiúknak és lányoknak is jók, de nem mindegyik. A Sam pedig csak egy becenév, aminek mindkét nemre van verziója - lányoknak Samantha, fiúknak Samuel.

      Törlés
    5. Sajnálom, de a Sam, igaz hogy lehet becenév is, de van ilyen név is magában hogy Sam. Nézz utánna nyugodtan.

      Törlés
  3. Alexis?? o.O Az nem lány név??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van olyan név náluk, amit mind a két nem használhat.

      Törlés
    2. Alex fiú név Alexandra lány név

      Törlés
  4. egy csomó név uniszex, ne lepődjetek meg :)

    VálaszTörlés
  5. Nem jönnek be a nevek, pedig most kellenének a nevek. Az én gépemmel van a baj, vagy a nektek sem tölt be???

    VálaszTörlés
  6. Már milliószor kaptam segítséget a blogodtól, ha éppen írtam, és nem tudtam milyen nevet adjak egy karakternek. Úgy döntöttem, hogy ezt most megköszönöm... Szóval: Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is szeretsz rajzolni?😍 ? Én is azért jöttem fel

      Törlés
  7. Nagyon szépen köszönöm. És mint az egyik hozzászóló, én is loptam egy jó pár nevet a blogomhoz. Én is meg szeretném ezt köszönni neked------->KÖSZÖNÖM! :)

    VálaszTörlés
  8. Neked köszönhetően már sok blogomhoz találtam név ötleteket 😊 köszii

    VálaszTörlés
  9. meg talaltam a nevet amit akartam...

    VálaszTörlés
  10. Válaszok
    1. Amerikában mindkét nemre használják a neveket, egyébként Andrea az egyik leggyakoribb fiúnév Olaszországban is

      Törlés
  11. Könyvet írok és sokat segítettél nekem köszzzzz!!!

    VálaszTörlés
  12. Megszámlálhatatlan alkalommal segített az oldal. Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  13. Koszi sokat segitesz a tanulashoz ezzel az oldallal

    KosziPuszi.:
    Polla

    VálaszTörlés
  14. Én is könyvet írok ezért vagyok itt😉

    VálaszTörlés
  15. Sok munkád van benne! Gratula!!!
    Lány nevekkel teljes listát nem láttam, van az is?

    VálaszTörlés
  16. Kedves Győző! Itt találsz lányveket is: https://keresztnevek.blogspot.com/2009/06/angol-amerikai-lanynevek.html

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok. Nekem a kisfiamat Noamnak hivják. Szerintetek szép név ?

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok. Én is könyvet írok,azért vagyok itt:)

    VálaszTörlés
  19. Én is épp a könyvemhez keresek neveket. :-)

    VálaszTörlés